loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 988 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (8)

با سلام

خیلی از کاربرا نظر داده بودن که چرا فصل دوم

انیمیشن اواتار کورا رو حذف  کردید

ما مجبور شدیم فصل دوم آواتار کورا

به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف کنیم

و این دستور برای ایمیل و شماره موبایل من ارسال شد که گفته بود

این پست رو حذف کنید در حال حاضر من درحال پیگیری هستم وشکایت هم

کردم و الان هم در حال پیگیری شکایت هستم

با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/03/04 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

اواتار مجرمانست واقعا نمی دونستمم
پاسخ : مجرمانه نیست ولی صحنه های غیر اخلاقی داره

این نظر توسط fakhrodintaheri در تاریخ 1393/01/20 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

میدونین بچه ها

این نظر توسط saba m در تاریخ 1392/10/02 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

ممنون که حذف کردید
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/30 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

اشکال شما پسرا اینکه زود راضی میشید.

هرچی ازش یا ازشون آدرس داری بده درستش کنم.

آخه مملکت قانون داره الکی نیست که

برام بفرست تو خصوصی.

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/29 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

امیر راس میگه غلط میکنن کاری کنن.

تازه ما که دستمون به دهنمون میرسه براچی از یه مشت ... بترسیم؟

پس اگه مخالفن لطفا دیگه آواتار هم سی دی اش رو تو ایران پخش نکنن
پاسخ : رزبلاگ میتونه به دستور کارگروه وبم رو مسدود کنه

این نظر توسط امير در تاریخ 1392/08/29 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

محمد جان يكم شجاع باش داداش من
شما با رزبلاگ صحبت كن
اگر تاييد كرد و گفت مشكلي نداره مطلب رو بزار
اصلا هم نگو كه برام پيام گذاشتن
اگه رزبلاگ گفت مشكلي نداره بزارش
و هيچ كسي هم نميتونه هيچ غلتي بكنه
چون اصل به نظر من رزبلاگه !
پاسخ : امیر میترسم مسدود بشه ولی باشه به رزبلاگ هم پیام میدم

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/28 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

یعنی سر کورا چادر بزارن
ماکو رو هم بکنن یه روحانی؟


هرچی سنگه مال پای منه گنده!
پاسخ : به هر حال به ما گیر دادن

این نظر توسط SINA در تاریخ 1392/08/27 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

يعني چي كه محتواي مجرمانه دارد؟يعني قسمتي بايد سانسور مي شده كه نشده؟
پاسخ : یعنی صحنه های ضد اسلام داره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1990
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 798
  • بازدید سال : 29,286
  • بازدید کلی : 1,259,758
  • کدهای اختصاصی