loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کنعان در تاریخ 1393/10/17 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

اقا چند دقیقه باید صبرکنیم لود کنه من 10دقیقه واستادم
پاسخ : حتما رسیدگی میشه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/09/06 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

لطفن دوباره كارتون اواتارراپخش كنيد
پاسخ : دوست عزیز دست ما که نیست

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/06/22 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

اوی خسته شدم دیه خوب آپلود کردنش که کاری نداره تو بی خیالی که آپلودش نمی کنی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مبین دهقان نصیری در تاریخ 1393/04/17 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید از سایتتون ممنون ولی بازی هیتون یخورده دیر میاد.
پاسخ : سلام
ممنون
ما این بازی رو از یه سایت خارجی گرفتیم
مشکل از اونه
روی سرور اون سایته
حالا وقت شد خودمون آپلود میکنیم براتون
ممنون که نظر دادی

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/03/27 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

دییییییییییییییییییییییرررررررررررررررررر ممممممممیاااااااااااادددددددددددددددددددددشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : صبور باشید

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/25 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

فرستادم
پاسخ : تایید شد البته با یه خورده تغییر توش

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/25 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

من لحنم توهین آمیز نبود. لحن خودمونی بود. اگه اشتباه برداشت کردی که دیگه هیچی. دومی هم نوشت با موفقیت ارسال شد نمیدوم الآن دوباره میفرستم
پاسخ : اوکی
تایید شد با ی خورده تغییر توش

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/25 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

کجای کاری عمو من خودم ته طرفدار هستم تریلر رسمی اومده اولی رسمی نبود دومی که ارسال کردم رسمی بود. والا یو تیوب و فیس بوک خوب چیزیه اگه داشتی باشه. خود مایکل دانته دی مارتینو توی فیس بوکش گذاشته توی کانال یوتیوب نیکلودیون هم گذاشتن. آپدیت باش عزیزم حداقل یه سرچپ میکردی بعد الان یه هفته است تریلبر رسمی اومده
پاسخ : ببین بچه جون دارم بت احترام میزارم بعدشم شما یه مطلب بیشتر ارسال نکردید
مطلب دومی دیگ وجود نداشت ک میگفتی

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/24 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

آقا چرا پست های ارسالی من رو نمیذاری؟شکلک
پاسخ : عزیرم تریلر رسمی فصل سوم هنوز نیومده
اینا ساختگی
وگرنه اطلاعش به ایمیلم ارسال میشد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1990
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 29,160
  • بازدید کلی : 1,259,632
  • کدهای اختصاصی