loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
amir-avatar بازدید : 1201 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (15)

 


مثل همه کارتون های خارجی برای دوبله انتخاب شد ، گروه و موسسه ای که این 

کارتون رو برای دوبله انتخاب کردت فکر میکردن بچه های ایرانی هم مثل کشور های دیگه

از این کارتون استقبال میکنن ، و اینطور هم شد ،  با استقبال زیاد بچه های ایرانی رو به رو شد و هر هفته به صورت 3 قسمتی به بازار میومد ، اما بچه های ایرانی اینو نمیدونستن که قطعه های خیلی زیادی از این کارتون حذف شده، حالا بگذریم ، بحث رو سیاسی نمیکنم !، من خودم هم عاشقش شده بوده بودم اما زیاد طول نکشید تا برادر های عزیزی که کارشون فقط گیر دادن هست جلو اومدنش رو گرفتن ، 1000 بهانه براش اوردن ، نمیدونم میگفتن این کارتون خیلی جنبه های سیاسی داره ! نشستن واسه خودشون تحلیلش کردن ، آخه من نمیدونم یه کارتون ساده دیگه احتیاج به تحلیل کردن داره؟ ، تا این که قطعش کردن و تا قسمت 12 فقط به دست ما رسید ، تا این که ایرانی ها به دلیل علاقه زیادی که به این کارتون داشتن رو به دانلود کردن این کارتون به صورت زبان اصلی کردن ، خیلی وقت گذشت تا این که چند هفته پیش شروع به پخشش کردن اونم با قیمت 3 هزار تومن ، اما غافل از این بودن که دیگه کسی اهمیت نمیده به نسخه سانسوریشون ، چون همه از اینرتنت دانلود کرده بودن ، تا این که چند وقت پیش شبکه ای با اسم پرشین تون که در زمینه کارتون و انیمیشن دوبله فعالیت میکنه تصمیم گرفت با دوبله خودش این کارتون رو پخش کنه ، اونم تا یه جایی اومد بازم قطع شد ، من پیش خودم گفتم انگار قسمت نیست فارسی زبان ها با این انیمیشن زیبا و بسیار آموزنده رو کامل ببینن ، تا این که دیروز فهمیدم پرشین تون این انیمیشن رو کامل دوبله کرده و داره پخش میکنه ، خدا کنه این دیگه قطع نشه ، به نظر من این انیمیشن علاوه بر زیبا بودن در قالب انیمیشن بسیار آموزنده هست و  بچه ها با نگاه کردنش میتون چیزای خوبی رو یاد بگیرن 

من با این مطلب خواستم به گوش اون کسایی که ما بچه های ایرانی رو خر فرض میکنن و بعد 5 ماه دوباره تصمیم به پخش کردن این کاروتون میکنن و فکر میکنن ما از هیچی خبر نداریم برسونم که ما از همه چیز با خبر هستیم ، و این کارتون زیبا رو دوست داریم 

ممنون از مدیران این وب که این مطلب رو تایید کردن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غزل در تاریخ 1393/04/09 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

راست می گی ها من خودم طرفدارش هستم
پاسخ : ما هم هستیم !!!
اونقدر که براش وب زدیم!

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/03/18 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

حرفت درموردآواتار کارتون نفرین شده برای ایرانیان کاملا درست بود. ممنون از وبلاگ خوبت.
پاسخ : از نویسنده ی خوب سایت ( امیر ) متشکریم که این مطلب رو ارسال کردن
پاسخ : امیر : این رو نوشتم که بگم ما نفهم نیستیم و حالیمونه !!!

این نظر توسط ♫♥مریم♥♫ در تاریخ 1393/03/09 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

من همیشه از پرشین تون نگاه می کنم و اصلا قطع نشده تا حالا ! همه قسمت های احساسی و... توش هست!به نظر من پرشین تون خیلی خوب دوبله کرده.بگذریم من یه روز سی دی آواتار رو خریدم بابا حالم بد شد!افتضاح دوبله شده یعنی زوکو رو یه هیولای واقعی جلوه دادن!همه دیالوگا شون کلا فرق داشت!به نظر من پرشین تون عالی دوبله کردهشکلک
پاسخ : بله پرشین تون خوبه
ولی دوبلش خیلی خوب نیس
موفق باشی

این نظر توسط انگ در تاریخ 1393/03/08 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

فصل 4اوتار استشکلک
پاسخ : نه فصل چهارمش نیس

این نظر توسط PKZ در تاریخ 1393/01/23 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

چقدر مسخره ان!جالب اینجاست که برشین تون هم بعضی جاهاشو سانسور میکنه!حالا اینو بیخیال ولی ایران قشنگ گند زده توش!من چند تا از قسمتاشو خریدم.تا اینجا 3 قسمت اصن توش نبود!من نمی دونم اینا چه مشکلی با این کارتون دارن.دیگه چرا دیالوگا رو عوض میکین؟!شکلکشکلک

این نظر توسط saba m در تاریخ 1392/10/04 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

میدونستم آخ جون
پاسخ : برای چی اخ جون ؟
این خبر بدیه

این نظر توسط در تاریخ 1392/09/25 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

یعنی فصل چهارشم هست؟؟؟
پاسخ : خیر

این نظر توسط saba m در تاریخ 1392/09/17 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

پرشین تون تا اونجایی که با اوزای میجنگن داده
واییییییییییییییییییی اگه ادامشو بده یه دنیا ممنون میشمشکلکشکلک
راستی اصلا ادامه داره چون زوکو باید دنبال مامانش بگردهشکلک
پاسخ : بله

این نظر توسط خشايار در تاریخ 1392/08/03 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

باهات موافقم

این نظر توسط mehdi gh در تاریخ 1392/07/14 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

بله
پاسخ : به جمالت


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1990
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 29,319
  • بازدید کلی : 1,259,791
  • کدهای اختصاصی