loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 1938 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (14)


اطلاعات تایید شده  :

کتاب چهارم از 13 قسمت تشکیل شده

میر استودیو مسئول انیمیشن سازی از تمامی قسمت ها است

کتاب چهارم آخرین سری خواهد بود

جیسون ایساکس ( ژائو - شخصیت جدید )

کورا در کتاب چهارم مبارزه خواهد کرد

کورا و کاتارا در یک صحنه باهم هستن

وضعیت تولید :

مرحله طراحی رو به پایانه

به احتمال بیشتر ضبط صدا هم کامل شده

شایعات :

به احتمال بیشتر اسم کتاب چهارم "توازن" است

به احتمال بیشتر کتاب چهارم به ملت آتش و دختر زوکو منجر میشود

شایعه شده که کتاب چهارم در ژانویه 2015 منتشر خواهد شد


اینا مهم ترین اطلاعات بود ، بقیش به درد نمیخورد

آقا لطفا اگه کپی کردین منبع سایت ما رو بزارید

چون این اطلاعات رو از زبان پرتغالی ترجمه کردم

و زحمت کشیدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1395/01/12 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

مدیر گروه به نظر من آواتار کورا آخرین آواتار و آخرین آواتار زن و آب افزار است نظر شما چیست؟ شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fire در تاریخ 1393/10/13 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

اطلاعاتت خوبه.من با اون رفیقمون که میگه این قدرتها وجود داره کاااااااملا موافقم.
پاسخ : خیلی ممنون

این نظر توسط pooya در تاریخ 1393/07/15 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

dadash fasl 4 oomade
پاسخ : توی وب قرار گرفت

این نظر توسط amirreza در تاریخ 1393/07/10 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

پس 5 اکتبر چیه که میگن ؟

این نظر توسط اواتار سارا در تاریخ 1393/07/10 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

اطلاعاتی که گفتی خیلی خوب بود ممنونمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم
بازم بهمون سر بزنید !

این نظر توسط اواتار سارا در تاریخ 1393/07/09 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

میدونید کدوم کانال اواتار کورا به زبان فارسی نشون میده من تو کانال ABc 3نگاه میکنم به زبان عربی و صانصورم میکنه خیلی بده
پاسخ : والا پرشین تون آواتار آنگ رو به زبان فارسی نشون میده
اما آواتار کورا رو نمیدونم

این نظر توسط اواتار سارا در تاریخ 1393/07/09 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

میدونید کدوم کانال اواتار کورا به زبان فارسی نشون میده من تو کانال ABc 3نگاه میکنم به زبان عربی و صانصورم میکنه خیلی بده

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/07/09 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

من عاشق کارتون اوتار کورام ،بنظرم اواتار کورا قوی شجاع زیبا و باهوش هست و از تمام اواتار ها کارتونش جالب و هیجان تر است ولی کتاب سوم فلج میشه فلجیش خوب میشه؟!؟دوست داشتم اواتار بودم من دیوانی اواتار کورام
ولی میدونستید این قدرتا واقیت دارد وبعضی از آدم ها این قدرت را دارند راست میگم من دیدم که کسی با دستش لیوانارو جابجا کنه و آب یا خاک و اتش و باد واقعا وجود دارد من اعتقاد خیلی زیادی دارم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز حالتون خوبه ؟

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/06/16 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

به نظر من كورا از همه اواتار ها قويترهشکلکشکلکشکلک راستي (فيلم) اواتار انگ سه قسمت شو توي سايتتون دارين؟ اگه ندارين بذارين خيلي دنبالشم
پاسخ : هر کاربری نظر مختلفی داره !
فیلم آواتار هم هم توی سایت به طور کامل قرار گرفته

این نظر توسط HASAN در تاریخ 1393/06/15 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

بخشید بعد از اواتار کورا اواتار دیگه ای هست یا نه.
پاسخ : فعلا اطلاعی در این مورد ندارم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1990
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 734
  • بازدید سال : 29,222
  • بازدید کلی : 1,259,694
  • کدهای اختصاصی