loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
alireza2210 بازدید : 2046 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (15)

سلام دوستان یه چیز جالب واستون دارم

همتون انیمیشن آواتار رو می شناسید و دیدینش

خب اینم کمیکشه.

فقط قبل دانلود بگم که این فرمتش pdf نیست و cbr هست.

فرقشون اینه که کیفیت cbr بیشتر و حجم کمتری نسبت به پی دی افش داره.

خب قبل از اینه دانلود کنید اول این نرم افزار کم حجم مخصوص نمایش cbr

رو نصب کنید. این نرم افزار خیلی به درد بخوره چون اغلب کمیک ها cbr هستند.


دانلود نرم افزاز cbr خوان


*****************************


پسوورد فایل: TVC

منبع : کتابــــ وحـشت ــخانه

نویسنده : alireza2210

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahar در تاریخ 1393/04/07 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من نرم افزار cbr خوان رو دارم اما وقتی دانلود میکنم باز نمیشه بخش 1 و 3 رو گرفتم اما بقیه ی بخش ها باز نمیکنهشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/03 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

من ميخوام تمام مجموعه كميك اواتار رو بخرم به صورت كاغذى ايا روشى هست
پاسخ : امیر : شاید به زودی فروشگاه سایت ما راه بیفته و توش پکیج کامل کارتون آواتار و همین کمیک برای فروش گذاشته بشه
لطفا با مدیر سایت محمد صحبت کنید

این نظر توسط hoseini در تاریخ 1393/03/20 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

ای ول!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از نظری که دادید

این نظر توسط یاسمن خالی در تاریخ 1393/02/09 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط bahar در تاریخ 1392/10/08 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

چرا من هرچی دانلودش میکنم بز نمیکنه؟؟؟ شکلکشکلک

چی کار کنم باز شه؟؟؟شکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز
لینک دانلود رو چک کردم درست بود
شاید مشکل از مروگرتون باشه

این نظر توسط melika در تاریخ 1392/10/02 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

عليرضا برگشتهشکلک
پاسخ : این یه علیرضا دیگه هست
دوست منه

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/09/30 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

سلام محمد...بله رو موبایل کار میکنه فقط باید فایل فشره رو باز کنی و عکس ها ی داخلش رو از حالت فشرده در بیاری...اون وقت میتونی به عنوان عکس بازشون کنی و از داستان لذت ببریشکلکشکلک
پاسخ : سلام علیرضا
برای من روی گوشی باز نشد

این نظر توسط melika در تاریخ 1392/09/30 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

منبع اصلی سایت ساحل انیمه هستششکلک

این نظر توسط میلاد عباسی در تاریخ 1392/09/30 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر گرامی سایت
سیستم کسب درامد از پاپ اپ ( شرکت هزار پاپ ) در راستای طرح همکاری با مدیران سایت های پر بازدید ایرانی از شما دعوت می نماید.
www.1000pop.com
به ازای هر ای پی به شما مبلغ 100 ریال پرداخت خواهیم نمود.(بالا ترین نرخ پاپ اپ در کشور )
تسویه حساب ها روزانه و حداکثر دو ساعته می باشند.
نمایش مستقیم تبلیغات و شمارش صد در صدی و بسیار بالا
نکته : بدون محدودیت از استفاده در کنار دیگر سیستم ها. (ترجیحا در این سیستم هم عضو بشید و کدش رو قرار بدید تا 200 ریال از هر ای پی کسب کنید . www.alpads.com ا)
پرداخت 15 درصد درآمد زیرمجموعه ها
نکته مهم : مانع از باز شدن هیچ پاپ اپی نمی شود و به همراه هر نوع پاپ اپ و هر نوع سیستم کسب درامد دیگر سریعا باز میشود.
از بابت پرداخت درامد ها اسوده خاطر باشید.با اسپانسری سایت بزرگ فیس نما !!!
ضمنا لیست اثبات پرداختی ها که به صورت روزانه انجام میشند در سایت موجود است .
www.1000pop.com
با تشکر و ارزوی موفقیت برای شما مدیر گرامی.


پولسازی در 3 قدم :
1 – عضویت در سایت
2 – قراردادن کد پاپ اپ
3 – دریافت روزانه درآمد از ما


افتخار ما همکاری با بزرگترین سایت های ایرانیست !!!!
پاسخ : با سلام به مدیریت محترم پاپ اپ
ممنون از اطلاع شما
من در این سیستم عضو هستم
باز هم ممنونم از شما

این نظر توسط امیر حسین فرصت در تاریخ 1392/09/29 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

من تمام قسنت هاشو خوندم ولی فارسیش خیلی باحال تره.کلا 6 قسمته


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1990
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 29,404
  • بازدید کلی : 1,259,876
  • کدهای اختصاصی